Sommar?

I dag är det 1a juni, fösta officiella sommardagen MEN det regnar och 5 grader ute. Inte så värst vidare sommare va?
Vi börjar mer och mer förstå att vi faktiskt ska flytta om inte allt för länge och det känns riktigt bra. Jag börjar bli sugen på att få börja måla, byta golv och göra fint i vår nya bostad:).

Kattfröknarna busar och leker mest hela dagarna. Jag inser mer och mer att Devon Rex verkligen ÄR en social ras. De hänger med mig (oss) överallt från det att vi stiger upp på morgonen (då jag startar med att ha två katter i knät på toan) till dess vi går och lägger oss. När jag gör rent deras lådor så har jag två tjejer som sitter på lådtaket och liksom hänger över kanten och kikar på vad jag gör:).

Mys i soffan:


Matdags = högtidsstund


Bus och bitande


Tyra på lekhumör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback