Det drar i hop sig!

I morgon gör vi slutreglering med bank och mäklare för vårt nya boende. Därefter är huset vårt och vi får nycklarna i vår hand. Vi som inte varit inne i radhuset mer än en gång för ett antal månader sedan ska nu flytta in där och göra det till vårt. Märklig känsla och lite nervöst.
Jag har bott i 10 år i det hus vi bor i nu och det är det längsta jag bott på ett ställe i hela mitt liv och nu flyttar jag igen men det ska nog bli bra.



Det ska bli intressant och se hur tjejerna (katterna Trixie och Tyra) ska klara av flytten. Jag har laddat med Feliway adapter och tror och hoppas att det ska gå bra. De är så passa unga att de borde vara anpassningsbara. De har precis fått ett nytt klätterträd som de gillar.



Doulakollegan A-G och jag har börjat fila på en vidareutbildning/workshop för etaberade doulor till hösten. Det ska bli så kul att äntligen komma igång! I helgen var jag hos A-G i Sundsvall och hälsade på. Vi hade det jättemysigt, badade bastu och slängde oss i sjön bla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback