Björn Skifs

I går var vi på Cirkus och såg Björn Skifs, tillsammans med svärmor, svärfar, svåger och svägerska med man. Jag är inget fan av Björn utan tycker väl att det finns ett par tre låtar med honom som är bra. Ändå var showen riktigt, riktigt bra. Jag blev berörd och kan varmt rekommendera den. Fantasisk at tman kan vara vid så god fysik när man är 63 år, imponerande. Innan showen åt vi en fantasiskt god middag på Hasselbacken. Hela kvällen var en julklapp från svärföräldrarna.

Lillebror var hemma hos mormor och sov över där. När han kom hem i dag, efter att mormor och L skjutsat honom var han lite låg. Jag frågade om han inte hade haft det bra och då sa han att jo, det hade han men han hade gärna velat stanna lite längre. Bra betyg med andra ord:).

Jag tittade på Uppdrag granskning, som haft ett repotage om min kollegas son som så tragisk gick bort i en aggresiv cancer, alldeles straxt före jul. Vilken maktlöshet som förälder. Man kan inte annat än bli riktigt, riktigt ledsen:

http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback