Fysiska aktiviteter



I dag har jag sprungit vårruset, igen. Tror det är 4e eller möjligen 5e gången. Det var fantastiskt väder och en helt otroligt stor skara tjejer. Och som vi sprang, joggade och gick.... Precis innan loppet stötte jag på min faster som också skulle springa.

Jag känner mig väldigt nöjd med min insats, speciellt med tanke på min tå. Det gick fortare i år än förra året*:)



Förra onsdagen uppträdde jag och min träningsgrupp i ett trumsolo på vår elevuppvisning. Vi var 4 tappra som äntrade scenen, glada och nervösa. Det gick ganska bra om jag får säga själv. Dottern och 3 kollegor kom och tittade.

Lillebror är på landet med farmor och farfar så det är lugn här hemma, väldigt lugnt. Han åkte i söndags och kommer tillbaka på fredag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback