Pluggar

Vackra blommor som hänger på sista versen

Nu är det verkligen höst. Vi har krattat oändliga mängder löv på tomten. Det finns ju lövblås att köpa men då ska ju löven plockas upp likförbannat. Finns det lövsug månntro så att man kan få dem insugna i svarta sopsäckar på en gång, som en dammsugare typ? En sån skulle jag kunna tänka mig att köpa.

Jag försöker att få till min sista skrivuppgift men det går oerhört trögt. Som tur är har jag denna uppgiften gemensamt med en studiekollega och vi ska putsa till det sista tillsammans i morgon. Om en timme ska jag åka iväg och träffa ett föräldrapar som vill ha doula med på sin förlossning och direkt därefter är det dags att åka till svärfar som har fyllt år och vi ska äta middag där.

På fredag är det sedan dags att resa ner till Göteborg igen för en 3e kurshelg. Att K sitter i rummet brevid mig och kör loss järnet just nu hjälper mig föga:

Det låter höööögt kan jag lova

Här målas det små troll. Födelsedagspresent från danskarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback