Full rulle



Det är full rulle här hemma. Femåringen är inne i en rätt intensivperiod. Hockey är det senaste och det ska vi (läs mannen) helst spela tillsammans med honom. Han har ju inga yngre syskon så vi får duga. Mycket drama är det också. När jag hämtade honom på dagis sist så hade han ett plåster på fingertoppen, han hade skurit sig på ett papper. Det gör förvissor rätt ont MEN han berättade att han blivit så rädd för han trodde allt blod skulle rinna ut och hans hjärta skulle stanna. Fick ta ett lite anatomiskt snack där.

I morse berättade han att han drömt en mardröm, en av killarna M på dagis jagade honom och bästa kompisen H satt instängd i en glasburk(!). "Det vill jag aldrig mer drömma" sa han med darr på stämman.

Mamma, L och svärfar kom hit idag och firade E som ju fyllt 17 i måndags. Det blev hemgjord princesstårta efter beställning. Riktigt god om jag får säga själv med "riktig" vaniljkräm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

H nekar bestämt till det där med glasburken!

-Kanske kan jag få plats med en tå? Han är imponerad av fiskarnas tillbehör,. -Vet du K har fiskmat hemma?

Nå här är den fantastiska brödbloggen jag hittade:
http://paindemartin.blogspot.com/

2009-01-19 @ 18:15:38
Postat av: Anonym

Du hade rätt också....

Gissa hur många gånger H har sagt till T att hans mat är slemmig, bara sedan du gick?



http://paindemartin.blogspot.com/

2009-01-19 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback