Oriental & Albatross

image119


Idag gav jag maken en flaska bubbel. Han fick det för att han igår, när han tävlade i golf (seriespel herrar 35+) gjorde en Albatross.  För er som inte vet vad det är kan jag berätta att han slog bollen i hål på två slag på ett par 5 hål. Rent statistiskt så slås det ungefär 3000 hole-in-one varje år i Sverige och ca 30 st Albatross, så det är rätt ovanligt. (H.i.o. har han slagit två gånger tidigare) Så jag tyckte att han var väl värd att fira.

I söndags uppträdde jag tillsammans med min dansgrupp på vår elevshow i orientalisk dans. Det kändes som om det gick hyfsat bra och jag var inte alls så nervös som jag var de första två gångerna. Den här gången var det jättekul och jag ville nästan inte att numret skulle ta slut!

(sen ska jag ju erkänna att hade mannen nämt att han gjort en Alabtross för en sisådär 6 år sedan så hade jag nog frågat om det gjorde mycket ont;))

Kommentarer
Postat av: Isa

Wow, vad duktig han är!! vad gulligt av dig att fira honom, det var han verkligen värd. Det lät jättekul med dansen också, roligt med en hobby som fångar en så mycket.

Kram
Isa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback