Det lackar mot jul



Nu är det ett par veckor kvar till jul. Det går fortare och fortare för varje år som går, tycker jag iallafall. Nästa vecka har vi semester här hemma och det känns ju alldeles underbart.

Vi har gjort ett litet pepparkakshus, inte det vackraste världen har skådat men vi är stolta. Jag har faktiskt köpt en hel del julklappar om än inte alla. I morgon klockan 8 är det luciafirande på dagis och K ska vara tomte men sjunga ska han inte.

Något som känns väldigt bra nu är att den lille kämpen som jag berättat om tidigare blir allt starkare. Ett antal månader har lagts till hans sista behandling och han är bortkopplad från slangar och sladdar. Underbart! Han får vara med på dagis utomhus och kan börja leva ett normalt liv så sakteliga.

Mamman bloggar här: http://www.metrobloggen.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte lätt att få dem att hålla ihop, så ni har jobbat bra!!!



Efter årets lussefirande, vet jag i alla fall hur alla barn på dagis föräldrar ser ut bakifrån!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback