Shoppat på REA & köpt ny dammsugare



Idag har jag varit själv hemma. Mannen och sönerna är kvar på landet, jag har jour på en förlossning. Passade på att åka till Farsta C och handla badkläder på Stadium som hade rea. Riktiga fynd gjorde jag. Badräkten fick jag för 79kr och bikinin kostade 22 kr delen! Satt riktigt bra också:D.



Vår gamla dammsugares motor brann upp, mer eller mindre. Synd för den var inte jättegammal men jag tror att vi har sugit upp för mycket byggdamm och det klarar dom ju inte av. Den nya blev efter många om och men en Nilfisk, som ju ska ha rätt bra dammsugare. Hoppas vi blir nöjda nu bara för det var inte helt lätt att välja, det finns MASSOR med olika fabrikat och att veta vilken som är bäst är ju nästan omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback