1 årig bröllopsdag!




Tänk, idag var det ett år sedan vi gifte oss i vår trädgård. Då var det en varm härlig sommardag, sommarens sista det året och det var verkligen en glädjens dag!

Tårtan, som smakade minst lika ljuvligt som den ser ut bakades av tårtgurun ME.




Här är en bild på förrätten som jag knåpade ihop kvällen före bröllopet................................



.........................och buketten som jag också band kvällen innan. Härliga minnesbilder:). Vi kommer att fira vår bröllopsdag om ett par helger. Då vi åker till Trosa där vi förlovade oss 2006. Det blir några härliga dagar på spa.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jösses, vilken tårta! Den såg verkligen god ut.

Tänk att det gått ett år redan, sen vi satt på bröllopssnacket och pratade bröllopsplaner! Jag och maken firade ett år förra månaden. :)

Hoppas ni får en underbar helg på spa.



Jo, btw... är det okej om jag länkar till din blogg???? Jag och bokmärken är inte nån bra kombo för jag glömmer jämt att kolla där. s

/Nettan

Postat av: Trixie

Ja tänk vad tiden går. Grattis i efterskott. Firade ni på nåt speciellt sätt? Du får väldigt gärna länka.

2008-08-25 @ 18:30:19
Postat av: Nettan

Va bra! Då gör jag så. :)

Tack. Vi bytte presenter och så men annars blev det inget jättespeciellt, hade alla barnen hemma och då vi bor utomlands kryllar det ju inte av barnvakter direkt men det blev mysigt ändå. Nästa år är det dock tänkt att vi ska fira hos hans familj i USA så då blir det nog lite mer firande..... :)

2008-08-25 @ 18:38:45
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback