Jag har köpt ett träd:)

image114


Idag har jag inhandlat mitt livs första träd.  En dvärghängsälg blev det. Ingen världshändelse precis men det känns rätt bra att plantera ett träd tidsmässigt samma år som pappa dog. Plantering blir det på torsdag, då vi är lediga igen.

Jag har varit ledig idag. En välförtjänt flexdag då jag arbetat rätt mycket övertid på sistone. Det blev dock en hel del styrelsearbete och ikväll ska jag ha mitt första styrelsemöte som ordförande. Jättekul:).

I lördags träffade jag två tjejer från min gamla grundskoleklass och vi hade inte setts på många, många år. Vi visste knappt om vi skulle känna igen varandra men det var inga problem. Tänk vad kul det var att plötsligt sitta och babbla om sånt som hände på den tiden. En svunnen tid...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback