Händelserik helg

Händelserik helg
Så har det varit helg igen. En helg som startade med buller o bång. Klockan 7 ringde telefonen och klockan 8 befann jag mig på förlossningen, mitt uppe i en förlossning. Lika fantastiskt som alltid att få hjälpa till, att kunna stötta och stödja. Ett litet, litet flickebarn såg dagens ljus på förmiddagen.

Sen har vi tittat på soffa och bestämt oss för ovanstående fast i brunt tyg. Visst är den snygg?! Jag är urnöjd. Nu får vi vänta i 6-8 veckor innan den finns att hämta. Nåja den som väntar på nåt gott...................:).

Vi har lagt de sista stenarna på gången vi håller på med i trädgården (bild på den ännu ej färdiga finns i renoveringsbloggen). Det är SÅ skönt att det är färdigt. Nu är det bara allt annat kvar.

Till sist så har jag storhandlat för den här månaden och det är lika skönt som vanligt när det är gjort. Fast den här gången gick det lite sisådär. Jag trodde nästan att jag uppnått svart bälte i storhandling men ICKE! Gång på gång stoppade jag ner varor i fel vagn och inte mindre än 3 (!) gånger lyckades jag scanna in mina varor på andra personers scannrar! PINSAMT! En komplimang fick jag dock av en kille som, när jag ursäktade mig och sa att det inte var min dag i dag, sa att "det är bara för att du är så vacker"! Hoppla. Den får man väl suga på ett tag antar jag.

En söt liten hundvalp fick jag en förhandstitt på idag också. Om matten läser det här så kan jag bara säga "grattis", en riktig gobit:).

Så då väntar en ny arbetsvecka, bara att kavla upp armarna.

Kommentarer
Postat av: -ME-

Guuuuuuuuuuuu vilken snygg soffa! *VILL HA* Den skulle passa perfekt i vårt vardagsrum när vi tar bort dörren mot gamla hallen och öppnar dubbeldörrarna (bakom den vedervärdiga spegelväggen)!! Du tror inte ni kan skicka hit den istället? Säg att den var nästan gratis...? *s* Och är den tvättbar?

Postat av: trixie

Den var inte så dyr. Vi köpte på rea för 9900kr, ordinarie är 1090, om jag inte minns fel.
Den är dessvärre inte tvättbar i vanlig tvättmaskin men den kan kemtvättas.
Kul att du gillade den:)

2007-10-08 @ 12:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback