Lockig

image51

Dag 1

Nu har jag påbörjat min "lockig-kur". Den går ut på att använda så lite kemikalier i håret som möjligt och att tvätta håret med balsam, enbart. Har man lite självfall i håret, som jag har så ska man kunna få finare lockar och ett blankare hår. Mer om detta finns att läsa på www.lockig.se

Jag tänker ta lite bilder vid olika dagar för att se om jag ser någon skillnad. Ovanstående bild är tagen efter första dagen med "lockig".

image52

Dag 2

image53

Dag 3

Håret ser kanske inte direkt lockigare ut idag MEN vad mjukt och fint det är. Känns suveränt så här långt.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

*hehe* Så du sällar dig till skaran också ;)
Vilken läcker färg du har!

Postat av: Trixie

haha! Jag såg dig allt därinne:D

Går det bra för dig och dina lockar?
Kram

2007-10-17 @ 16:14:56
Postat av: Hosanna

Hittills har det gått bra men idag kändes det som om jag gick in i en tris fas. Håret har visserligen lyster men känns allmänt hängigt. Men skam den som ger sig ;)

2007-10-18 @ 18:23:44
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback