Halloween

image55


Vi har fixat pumpor lillkillen och jag. Han är eld och lågor inför morgondagen som är Halloween. Jag vet inte riktigt vad det är han tror ska hända, förutom att han ska få klä ut sig och gå en runda med bästa kompisen om denne är frisk.

Det har varit mycket på sistone och jag känner mig lite menalt urlakad. En liten parvel kämpar just nu för att bli frisk. Hur hans familj orkar kan jag knappt föreställa mig nu när jag varit med några dagar och sett allt på nära håll. Vardagshjältar är det enda ord jag kan komma att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Eva

yeah halloween!!

Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Vilken fin pumpa! Jag förstår att dina tankar är hos vardagshjältarna. Hoppas att allt går bra för dem och att den nya lilla kryar på sig snabbt!

Kram
Isa

2007-11-01 @ 06:49:43
URL: http://isas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback