Lite minnen

Lite minnen

Här kommer en gammal bild som jag hittade när jag satt och letade i gamla fotomappar. Dottern och hennes pojkvän väntar på Slipnot, på Hultsfredskonserten.

I torsdags skulle jag dansa oriental, som jag brukar men tji fick jag. Det var konsert på Fryshuset, där vi tränar och hela huset var abonnerat. Lyckades tråckla mig in, förbi hundratals svartklädda ungdomar som stod i kö bara för att i nästa sekund bli utslängd av säkerhets vakter. Jojo, så kan det gå. Hela min dansgrupp var där för vi hade inte fått någon info om att det var inställt. Så det var bara att gå hem igen.

I fredags provkörde sambon och jag bilar. DET var roligt och livsfarligt, för man vill ju köpa allt man provar:). Det finns så otroligt många finesser på nya bilar. Vi testade Toyota Avensis (kombi), Verso och Rav 4. Bra bilar allihopa men det lutar åt Avensisen eller Verson. Sen får vi se om det blir en begagnad el ny.

I lördags var det kalas hemma hos mamma, hennes man fyllde 62 och i dag söndag blir det också kalas. Sambons brorsbarn fyller 12 resp 14 år. Så det blir tårta i dagarna 2.

Går lite i väntas tider också. Ska doula åt ett par där mamman hade bf förra lördagen så det börjar dra i hop sig. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Zoégas

Åh, doula! Vad spännande! Snopet med inställd dans men jag har dansat ikväll, en ny och rolig dans blev det.

Postat av: Monica

Vadå sambo, vi gifte oss 2000, remember?

2007-04-01 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback