Livet................och döden


(jag och lille Lukas)

Jag är dålig på att blogga nu för tiden även om jag har eoner av tid nu när jag sitter här med min fot. Har bestämt mig för att börja jobba nästa vecka, även om jag har en dryg vecka kvar av sjukskrivningen för jag orkar inte sitta här sysslolös längre. 3 veckor har det gått sedan operationen! Jag har hyrt en parkeringsplats vid jobbet så det ska nog gå bra. Det är just att gå långa sträckor som är svårt, på jobbet sitter jag mest still.

En vecka innan operationen hade jag ett doulauppdrag med ett helt fantastiskt par. Fick den fina bilden som pappan tog på mig och hans son straxt innan jag var på väg hem (bilden får jag publicera). Förlossningen startade när jag var på mammas mans 65-års kalas.

En vecka senare dog min farmor. Farmor som jag inte träffat på många, många år. Farmor var blind och senil de sista åren. Faster har berättat om henne då och då. Nu har hon fått frid.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback