En extrapappa och Danmark..........



Lillebror är just nu väldigt orolig över att det ska hända hans pappa något. Häromdagen gjorde han så en "extrapappa", vad nu den ska vara bra för. Fin är den i alla fall med navel och allt.



Vi har höstlov nu och i måndags reste vi till "Danskjävlarna" och stannade till onsdag, mycket trevligt. Här är en tur i slottsparken som är otroligt vacker. Vi besökte också Exprimentariet där vi roade oss hela gänget, barn som vuxna. Nedan ser ni lillebror i en gigantisk såpbubbla om det nu går att se.



Själv kom jag nyss hem från dansen, eller det som skulle ha varit dans. Den blev inställd blev jag varse när jag redan åkt hela vägen in till stan! *suck*. Det var bara att resa hem igen och vad gör jag? Sätte mig på fel tunnelbana så jag fick kliva av och åka tillbaka ett långt stycke för att sedan kliva på rätt tåg. *dubbelsuck*


Kommentarer
Postat av: Isa

Vilken fin pappa!! Härligt med en resa till Danmark. Älskar verkligen landet men har aldrig varit där annat än på sommaren. Kanske en tanke att ta en sväng dit innan jul?

Det där med t-banan känns igen. SÅ jobbigt när man hamnar på fel linje och måste åka tillbaka..



Ha en bra dag!

Kram

Isa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback