Bloggar fran Thailand

Sitter har i ett mycket varmt rum och skriver nagra rader i min blogg. Har ar otroligt varmt. Pendlar mellan 28 och 32 grader varje dag. Vi har haft regn en halv dag annars jattefint vader, lite molning da och da men det har var mycket skont pga varmen.

K och P ligger i poolen just nu och tonaringarna sover. Klockan ar halv 10 nu. Vi har varit pa utflykter mm. Vi ar nastan helt ensamma vasterlanningar har. Har knappt pratat med en svensk sedan vi kom. Funny feeling. Huset ar hur fint som helst.

Nej nu ska jag ner i poolen jag med innan jag smalter.

Kram fran Thailand

Kommentarer
Postat av: Isa

Åh vad härligt det låter!!Kul med uppdatering från semestern, kan vi hoppas på lite bilder framöver också? :-)



kram!

Postat av: idagabrielsson

Jag åker till Thailand med min familj nästan varje år.

Och första gången jag var där var jag bara 5 år! :)

2009-06-25 @ 08:24:58
URL: http://idagabriielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad jag har saknat er, men skönt att höra att ni har det härligt!

/A

2009-06-28 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback