På SPA i Trosa:)



Den här helgen har mannen och jag spenderat på Trosa Stadshotell, för att fira vår ettåriga bröllopsdag. Ett kärt återseende, vi förlovade oss där den 16e juni 2006.

Vi kom dit i fredags och startade med afternoon tea. Därefter bytte vi om till badkläder och badrockar och begav oss ner till SPA't där vi bubblade, bastade och drack goda fruktjuicer. På kvällen åt vi en middag som vi i ärlighetens namn tyckte var lite sisådär, min fisk var bl a rå i mitten. Personalen var däremot helt fantastisk och vi blev väl kompenserade för det misstaget.

På lördagen åt vi frukost och tog sedan en skön promenad i staden. Därefter åt vi lunch, en jättegod svampsoppa med croque monsieur därtill.  Sen var det dags för SPA igen och vi badade och njöt av våra behandlingar, ansiktsbehandling till mig och massage till mannen. Efter detta var vi så slöa att vi vilade rätt länge och så var det dags för middag igen. Helt klart bättre mat denna gång, ankbröst med god potatis och sås och ett gott vin till det. Till efterrätt stod en stor härlig ostbuffe uppdukad. För mig som älskar ost var det ett eldorado.

I morse åt vi frukost och checkade ut. Sen var det dags att styra kosan mot mamma och hennes man som haft fyraåringen hos sig hela helgen. Dom hade haft det jättetrevligt och bl a varit på Tom Tits. 

 

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad underbart det låter, helt underbart!

Postat av: -ME-

Det är värt det va, Bomans? Jag har kikat på det i många år men tycker det är lite fräsigt i pris. Kanske man skulle slå till ändå? behöver åka iväg

2008-09-13 @ 19:32:36
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Trixie

Nej inte Bomans, Trosa Stadshotell! Bomans är säkert också bra men vi har fastnat för just stadshotellet.

2008-09-18 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback