T.G.I.F. och svordomar



I lördags var jag, mannen, 16 årige sonen och 18 åriga dottern samt hennes pojkvän ute och åt. Vi var på T.G.I.F. (Thank God Its Friday). Vi åt så magarna stod i fyra hörn och avslutade med varsin rejäl glass. 5 åringen var hos farmor och farfar.

Idag har vi satt ut en säck med avlagda kläder till klädinsamlingen på gatan. Jag berättade för 5 åringen hur det fungerade. Då säger han:

- Jag har ett par jäkla jeans och dom är skitdåliga, dom vill jag slänga!

Jag höll på att trilla i backen efter dom svordomarna och hade vansinnigt svårt att hålla mig för skratt.

Kommentarer
Postat av: Isa

Hahaha, vad roligt sagt! Ja, här börjar en och annan svordom också smyga sig in men de vet så väl att det inte är ok. Hur de nu kan förstå det med en mamma som svär emellanåt men försöker att sluta helt. :-)



Glassen såg bara helt underbar ut, mmmmm så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback