Gått på kurs i helgen


(rosenbräck)

Jag är hemma och jobbar på tomten. Det var meningen att jag skulle ha målat balkongräcket, balkonggolvet samt en trappa upp till altanen men det har ju regnat i stort sett hela tiden! Så jag har murat istället vilket är kul men himla tungt. Har vi tur så kommer det en kille och lägger klinkers på hela altanen den här helgen. Som vi har väntat på det. Äntligen, äntligen kanske vår altan blir klar. YES!

I helgen var jag på den första ettappen av Förlossningspedagsogsutbildningen. Det var verkligen jättekul och inpirerande. Janette Brandt och Malin Alven var där och föreläste och berättade, mycket intressant. Nu är man ju hur taggad som helst.




(floxen nu i full blom)

Kommentarer
Postat av: Isa

Vilka vackra bilder! Vad underbart att ha trädgård när dne här årstiden kommer. Men jag avundas inte allt jobb det för med sig...:-)



Superfina blommor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback