Sommarfest på dagis


(fotoakuten)

Idag har det varit sommarfest på dagis med sång och tårtor. Ett helt gäng med söta barn som sjöng så fint, härligt. K var väldigt nöjd, både med sin sånginsats om med att mormor kom.  K har precis somnat efter att ha busat lite i sängen. Han hade jättesvårt att somna och plötsligt kom han upp och såg ut som om han fått mässlingen. Han hade målat prickar med röd tuchpenna, över HELA kroppen. *suck*

Jag är rätt irriterad på vår hantverkare som lovat att få altanen helt klar till E's student nästa vecka. Det händer just nu INGENTING därute. När han är här lägger han TRE plattor i timmen, vilket enligt mig är helt otroligt långsamt. Först sa han 16 timmar, sen 50 och nu 60 timmar. Kan man bli annat än trött?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta fram blåslampan och sätt den i baken på hantverkaren! Man kan bli gaaalen på dem när det ska ta sån tid.



Lycka till med studenten, tänk min E börjar i skolan (förskoleklass men ändå..) och din slutar! :-)

2009-06-04 @ 18:12:59
Postat av: Anonym

Ta fram blåslampan och sätt den i baken på hantverkaren! Man kan bli gaaalen på dem när det ska ta sån tid.



Lycka till med studenten, tänk min E börjar i skolan (förskoleklass men ändå..) och din slutar! :-)

2009-06-04 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback