Tandlös


Första gluggen!

Karl har tappat sin första tand och det hände när han sov över hos mormor i fredags. Den hade ramlat ut under natten och han var mäkta stolt. P och jag var och såg Joe Labero på Hamburger börs tillsammans med svärmor, svärfar, svägerskan med blivande man och svågern. Det var verkligen jättekul. Bra trollerinummer på hög nivå och supergod mat. Både svägerskan och hennes man blev meddragna i olika nummer.


Alla hjärtansdags blommor från min älskade man!

Syrran och hennes familj var här i lördag till söndag. Vi var bland annat i vår parklekspark och åkte pulka i en häftig backe, både barn och vuxna. Idag har jag dansat igen och det var som vanligt jättekul.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hej



Jag har en ett tips om en sak du kan skriva om på bloggen, kan du maila mig på
[email protected] så kan jag svara med lite mer information.



Mvh Jimmy

2009-02-17 @ 12:14:15
URL: http://skandinaviska.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback