Flexledig



Idag tog jag flexledigt för jag har en hel massa timmar inarbetade och har jobbat rätt hårt en längre tid. Fast nån vidare vila blev det ju inte ändå förstås. Gick upp 4 i morse för att köra dottern och hennes pojkvän till Arlanda. Hjälpte dem att checka in och vinkade av dem vid gaten. Blev lite strul när de skulle checka in kitesurfbrädan men det löste sig till slut. Jag har precis fått sms från dem att de kommit fram till hotellet. 25 grader, sol och jättefint rum med balkong. De är nöjda.

Efter Arlanda åt jag mitt livs första frukost på Mcdonalds och sen åkte jag vidare till Uppsala och pappas grav. Ville inte komma fram FÖR tidigt och irra runt i mörkret bland gravarna, inte riktigt min grej om man säger så. Isåfall hade jag nog fått medtagit vitlök och krucifix:). Graven var jättefin med snön. Tände lycktan och la dit en fin blomma som jag köpt i går.

Nu på kvällen har vi varit och vaccinerat oss in för Thailandsresan. K blev lite ledsen först men sen märkte han att det inte gjorde nåt ont. Vi har också köpt in ett nytt stim med neontetror och en ny växt till akvariet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulp en så tidig morgon! Men förhoppningsvis en fin ensam stund vid graven. För mig är det eftertanke.



Är ganska så avis på att ni ska till Thailand. Och H också!



Kan ju behövas litet mer fiskar ibland;)



M har köpt en stegräknare till mig, så snart kommer det väl fler kommentarer om alla steg. Har tänkt att jag inte ska vara sämre än dig, klarar du 10.000, så ska jag på något märkligt sätt göra det också....

Postat av: Trixie

kommer du säkert att göra. Det är rätt bra effekt med stegräknare, man väljer helt klart trappa framför hiss osv. Så den fyller sin funktion.

2009-02-26 @ 21:27:49
URL: http://trixie63.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback