10 000 steg!



Idag har jag fläktat omkring en hel del. 10000 steg kom jag upp i på stegräknaren utan att ha varit ute och tränat! Jag har ett överfallslarm på min räknare men det kunde jag lika gärna vara utan. Testade det häromdagen och det lät hur fjuttigt som helst. SKULLE jag nu bli överfallen och dra i sprinten så kommer förbipasserande tro att det är syrsorna som spelar, typ. Inte speciellt effektivt.

Det är fortfarande jättemycket att göra på jobbet och jag fick idag reda på att en ny kollega är på gång men det dröjer till den 16/3 innan hon kommer så det blir till att harva på i ett galet tempo ett tag till. P jobbar också mycket nu. Säsongen är på gång och den här veckan blev det 4 kvällar utöver det vanliga jobbet.................:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är uppe i 9620 steg idag, att jag skulle ligga på 4000 i genomsnitt är bara förtal.

M

2009-02-19 @ 21:08:09
Postat av: Veronica

Du inspirerar mig till att koppla på stegräknaren. Min kan kopplas till datorn så man får diagram över hastigheter, tidpunkter för förbrännimg etc kul pryl men man bränner inte mycket i pulkabacken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback