Första grillningen och stegräknartävling



Idag har det varit riktig vår i luften, varmt och soligt. Vi bestämde oss för att grilla årets första burgare. Härligt att sitta i vårsolen grilla och smutta på ett glas vin:).

Vi har stegräknartävling på jobbet nu så nu gäller det att knalla på. Häromdagen var jag uppe i 16000 steg! Mycket för att vara mig.

Träffade en kompis, M i stan i onsdags som jag inte sett på över ett år. Vi åt indisk mat och fikade rejält. Te i baljor och grymt stora citronpajbitar, kunde knappt gå hem sen. Det var riktigt kul att ses igen. I går tog igen dans som jag missade i söndags.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Ser gott ut :) 16000 steg, inte illa, själv har jag bara klarat lite över 10000 steg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback