Födelsedag



Den här fina teckningen fick jag av 5 åringen i morse eftersom jag fyller år, alldeles FÖR många år. 45!! hur nu det gick till. För att toppa det hela köpte jag mina första läsglasögon i veckan:o.

Teckningen föreställer mig på en cykel, fint va?

Av 16-årige sonen fick jag en bok "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg och en jättefin blus av mannen samt vackra blommor. Käraste syster hade skickat ett fint paket från Danmark med god och vacker choklad samt en fin handgjord tomte.

Ikväll kommer en del släktingar hit. Alla kan inte komma eftersom lillkillen har vattkoppor. Som tur är mår han väldigt mycket bättre nu, får förmodligen gå till dagis på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, jag visste inte! Och vi som skojade om ålder idag. För att fortsätta på den linjen, vid vilken ålder byter man grattis mot ett mumlande "jag beklagar"? Inte vid 45 i alla fall Grattis!!!!!



Han kommer ju igen med konsten nu sonen! Teckningen var super och glasklar. Det skulle inte H åstadkomma!



Hälsa sonen att teckningen var kanon och grattis igen!!!/ Anna

2008-12-01 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback