Ny danstermin

Ny danstermin

Nu har dansen startat igen. Ny koreografi, ny dansjal och stav. Sjalen är en gåva från min arbetskompis som köpte den när hon var på semester i Amman i somras, jättevacker. Hur jag ska klara att svänga staven känns som ett mysterium just nu men det blir väl bra.  Jättekul att vara igång igen iallafall. Kul att återse "danstruppen" som man nu börjat lära känna lite grann.

I morgon firar vi vår lille kille som blir 4 år. Jag har bakat en tårta, en grön som sonen beställt. Släkten kommer på middag och tårta. På söndag blir det barnkalas, så det blir en helg med full rulle.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad sugen jag blir! Har inte dansat orientalisk dans på fem år, inte "organiserat" i alla fall. Men det är så kul! Saknar det verkligen. Ibland tar jag fram alla sjalar och slöjor och tar ett varv i vardagsrummet men det är ju inte riktigt samma sak...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback