Operationer



Jag har opererat min tå. Har en spik i den som gör att jag inte kan ha vanliga skor på 4 veckor. Något jag inte räknat med. Är rätt yr i bollen av alla citodon jag vräker i mig just nu. Undrar när jag ska kunna jobba igen. Hade räknat med 1 veckas sjukskrivning men det blev 4!!! Tror jag kan börja tidigare och då åka taxi till o från jobbet. Komplicerat:(.

Erik operereade bort sina halsmandlar för några veckor sedan och det gick bra. Fast det var jobbigt för honom.

Tyvärr kan jag inte blogga så mycket längre då något hänt med min dator.

Kommentarer
Postat av: Isa

Ajaja, spik i foten! :-(



Hallux Valgus? Jag skulle behöva göra en sån operation men drar mig eftersom man verkar bli ganska handikappad ett bra tag efteråt?!



Kan tänka mig att det var jobbigt för Erik med halsmandlarna, både innan och efter operationen. Hoppas att han mår bättre nu och att det gör skillnad med de dumma mandlarna borta!



Krya på er!

Kram

Postat av: trixie

Jo Erik är mycket bättre nu. Hoppas att han slipper bli sjuk så mycket.



2010-03-15 @ 14:02:09
Postat av: Anonym

Lier med dig:( Fast tvunget att göras någon gång ju!



Här hemma är storebror H upphetsad över teatern i kväll, vi håller tummarna för att liten man från er adress kan komma också!



Hörs Anna

2010-03-16 @ 07:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback