Påsk





Vi har firat påsk och vi har haft mycket folk omkring oss i omgångar. Det har varit extra kul eftersom jag har varit så mycket själv hemma på dagarna när jag varit sjukskriven (nästan 4 veckor!). På skärtorsdagen hade vi två par med kompisar på middag. På långfredagen kom brorsan, svägerskan och deras lille 10 månaders son. Han hade precis lärt sig att krypa och det var så härligt att se.

Påskafton åkte vi ut till landet där svärmor, svärfar, svåger och K´s två kusiner också var. Vi hade väldigt fint väder. Det var svårt att ta sig från stora vägen ner till huset eftersom vägen var i så dåligt skick att det inte gick att köra bilen sista biten. På vägen hem fick jag lifta med svärfars lilla traktor:).

Jag har slutat mitt uppdrag som ordförande i Odis efter 2 år. Det var ett aktivt beslut så det känns helt rätt men ändå lite märkligt.

Kommentarer
Postat av: Isa

Vilken skön påsk ni verkar ha haft! Jag förstår att det var extra kul med lite sällskap efter sjukskrivningen. :-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback