17 år!



Idag fyller äldsta sonen 17 år! Vart tog tiden vägen? Och hur kommer det sig att man plötsligt börjar skrocka som den äldre generationen när man säger det?!  *Gulp*

Nåväl, sonen fick en mobiltelefon och snygg tröja av mig och P, en massa fina teckningar av lillbrorsan och en god herrdoft av syrran. Vi åt hemlagad kinamat, sonens beställning och fikade. På lördag kommer mormor och då blir det tårta.

Sonen (d.ä.) har börjat trolla med kort, han är helt besatt och har köpt värsta trollerikortleken som han kör tricks med hela tiden. Vissa blir jag rätt imponerad av måste jag säga.
Jag har två uppdrag på gång nu, varav den ena är en hemförlossning. Väldigt spännande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till födelsedagsbarnet från Mormor. Har kommit hem från DK. Mår illa just nu men vi kommer på lördag. Förlåt att jag inte ringt.

2009-01-12 @ 22:29:17
Postat av: Isa

Oj, 17 år! Jag förstår att du undrar vart tiden har tagit vägen. Det gör jag varje dag och mina barn är ändå bara 3,5 och 5 år..:-) Spännande med två uppdrag, hoppas att de inte krockar!



Kram!

Postat av: anna

Men han är ju nästan vuxen ju! Inte konstigt att du skrockar. Hade det inte varit för K, hade ju en hel epok av livet varit förbi.(skrockar en del här hemma också)...

2009-01-16 @ 17:13:39
URL: http://www.metrobloggen.se/mds

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback