Min favorit just nu

Per Gessle



http://se.youtube.com/watch?v=Jk038ky-47g


Just nu är detta min favorit låt. Aldrig har gessles röst låtit så bra. Tyvärr hittar jag inte originalet som finns med på skivan "Son of a plumber", den är bättre tycker jag. Synd bara att den är så kort.

Vi har bokat flygbiljetter till Thailand i juni! Nu känns det på riktigt och vi ska börja titta runt efter boende.

Jag har jour på en förlossning nu i helgen men jag misstänker att det inte händer något nu.................

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad jag är avundsjuk, trots kubmaneterna!! Stod själv och dreglade mycket efter sista minutenresor för några timmar sedan... Med dagens väder tar jag gärna vilka maneter som helst!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback