Förmodat stiltje




Inte för att jag är någon vidare ivrig bloggare som det är nu men det lär bli ännu mindre inlägg här framöver. Den 22e påbörjar jag en utbildning, till förlossningspedagog. En utbildning som håller på ett år och mycket är på distans, vilket göra att jag inte kommer att få mycket tid över. Dessutom har jag ju styrelsearbetet, doulande, det ordinarie arbetet och familjen. Phu!

Har ni sett vilka fina rosor vi har i rabatterna ännu? Bilderna tog jag i slutet av förra veckan.

Förra helgen var det mässa. En väldig massa folk och massor av produkter för gravida, bäbisar och barn. Det var kul att var med, knyta kontakter och träffa blivande föräldrar.

I morgon ska jag träffa tre tjejer från grundskolan. Jag har inte umgåtts med någon av dem sedan 9an slutade, bara haft sporadisk kontakt, skickat julkort och så. Det ska bli jättekul och spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback