Förlorade sonen åter och tomaterna på plats!

image115



Jag har köpte ett  litet miniväxthus till mina tomater som nu står på vår balkong. Dom har fått stå där några timmar per dag under helgen och i natt ska dom få stå ute eftersom det ska bli en varm natt. Hoppas det går bra. Jag föreställer mig att det inte blir lika varmt i ett sånt här plasthus som i ett riktigt glasväxthus.

16 årige sonen har varit iväg på ett live i skogarna kring västerås. 2000 personer har levt medeltivsliv onsdag till söndag. Sonen och hans 3 kompisar har varit rövare "Skulerövarna" och bott i någon form av bivack i skogen.  Dom har stridit mot orcher, vättar och andra otyg i skogarna. Dom har lagat mat över öppen eld. När han kom fick han en rejäl middag med grillad flintastek som han kastade sig över:).

Kommentarer
Postat av: Åsa & Lasse

Hej!
Idag var vi det vanliga stället och skulle plocka gullvivor,då var dom nästan utslagna,hundarna badade(Valpen och border collien),den tredje doppade tassarna,solen sken och det var hur skönt som helst.
Hur går det med växterna?
Kram Å

2008-05-11 @ 15:19:07
Postat av: Trixie

Hej!

Åhh där som är så vackert. Tänkte på det häromdagen då gullvivorna i vår trädgård slog ut.
Trädgården är minst sagt prunkande, se ovan.
Kram!

2008-05-11 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback