Pappa......

image75



Pappa är dålig, riktigt dålig. Mannen och jag har tillsammans med brorsan och faster suttit och vakat i dag. Han har förmodligen fått lunginflammation (från njurarna?!) och blodförgiftning. Han kämpar just nu för att överleva det här dygnet. Vi är hemma just nu men åker förmodligen in igen i natt eller tidigt i morgon bitti beroende på läget.

Det känns oerhört sorgligt och slutgiltigt att se någon ligga så dålig. Även om man kanske inte alltid haft den allra bästa kontakten alla gånger blir man liksom lite ynklig och tänker "pappa". Konstigt det där, mamma och pappa är alltid mamma och pappa oavsett.................

En av pappas stora passioner i livet medan han ännu var frisk nog att röra sig ordentligt var segling.....

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag är med dig i dina tankar. Mina egna tankar har oavbrutet kretsat kring detta hela dagen och väckt många minnen till liv. Han är ju mina barns far så är det bara. Kan ej skriva mer allt är så sorgligt.
M

2008-01-13 @ 19:45:01
Postat av: rocketqueen

Skickar några varma kramar och hoppas att allt går så bra det kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback