Jag är med Crosstrainer!

image87


Efter att ha funderat fram och tillbaka länge och väl har jag nu äntligen skaffat mig en crosstrainer. Jag tycker inte att jag hinner med att gå iväg och träna mer än dansen en dag i veckan och hoppas att det här ska kunna vara ett bra komplement. Den är placerad framför tvn i tv-rummet så att man ska kunna ha något att titta på medans man trampar. Det ska bli spännande och se om jag tröttnar. Gör jag det inte så ser jag det som en investering i framtiden:).

Idag har vi varit på Centralbadet, jag, mannen, svärmor, svägerskan och svågern. Svärmor fick bad samt behandling i present när hon fyllde 70 år och nu var det äntligen dags att ge sig iväg. Vi badade, simmade, bubblade, bastade och avnjöt en härlig lunch. Svärmor hade valt en massage med stenar vilken hon var mycket nöjd med.

Storastyster var barnvakt åt lillkillen och hon och pojkvännen tog med lillkillen på bowling inne vid Hornstull. Mycket spännande att få åka buss och tunnelbana OCH bowla tyckte den mycket nöjda lillebrorsan.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan skulle man ha!
Passa nu på att vara med på min tävling här:
http://junitjej.blogg.se/1202856655_mobilsmycket_kan_bli_.html
Du har fram till imorgon kl. 10.00 på dig att svara på frågan.
Ha en trevlig kväll! ♥

Postat av: Junitjej

Trixie, jag har inga barn från Kina utan det är Helen Persson som har det.

2008-02-16 @ 19:51:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Trixie

ok, då snurrade jag ihop det hela. Sorry.

2008-02-17 @ 09:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback