Pepparkaksbak och bilder från landet



Idag startade jag dagen med att gå ut och gå stavgång i rask takt vid halv nio. Därefter kokade jag en nyttig gröt. Det ni! Nu har jag (förhoppningsvis) påbörjat ett lite sundare liv. Jag var på en intressant föreläsning om vikten av kost, bra sömn och motion med jobbet i veckan som gick och blev inspirerad.

K och jag har bakat pepparkakor idag, senare på kvällen har vi badat i vår vedeldade tunna. 


Här nedan är några bilder från snön som kom när vi var på landet landet för några veckor sedan. Massor av snö och mannen och svärfar fällde 8 träd. K fick åka traktor med farfar och var väldigt nöjd.

Undrar om vi får nån mer snö i år....................






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback