Bästa städtipset och ur barnamun

image111


Idag ska jag dela med mig av det bästa städtipset jag fått på länge. Putsa fönster och speglar med en trasa och så hett vatten dina fingrar klara av, eftertorka med en torr trasa. Du använder alltså bara varmt vatten på trasan. Det löser smutsen och du slipper kemikalier och får inga flammiga fönster. Smart va? Tipset fick jag av en kollega.

Ur fyraåringens mun har hoppat både det ena och andra i det sista. I dag t ex satt vi i soffan båda två. Han klappar mig på magen och säger "vilken mjuk mage du har mamma...............................och så tjock" sen kommer "ja, jag växer och växer och ska bli så lång men du blir bara tjock mamma för du har växt klart". Ja vad säger man?

Man får väl helt enkelt vara tacksam för att det kom ur sonens mun och inte makens;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback