Tankar...

Tankar...

Många tankar rör sig i huvudet på mig i dag. Om hur hårt livet kan vara för vissa och hur många av oss tar det för givet.  Tänker på min vän som just nu genomgår helvetet på jorden och hur oerhört synd jag tycker om henne. Jag hoppas och tror ändå att allt ska gå bra, att den lille vännen snart får må bra.

Man borde nog lite till mans stanna upp och tänka efter på vad livet egentligen är och hur vi ska förvalta det på bästa sätt. Uppskatta våra när och kära, vara glada för att vi har dem omkring oss.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Så snat...livet kan vara så oerhört kort och flyktigt och det är så onödigt att haka upp sig på petitesser då. Vad gör det att maken inte kan sätta in talriken i diskmaskinen med en gång eller slänga alla kuvert från den öppnade posten? Huvudsaken är väl ändå att man kan samsas och njuta av det jordeliv man fått till låns?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback