Åter i vardagen!

Åter i vardagen!

Nu är landat i vardagen igen, efter fyra härliga ledig veckor. Mycket har jag och familjen hunnit med. Första veckan ägnade vi åt att renovera, som vanligt. Det börjar ta sig nu, snart är detta gigantiska altanprojekt klart. Underbart.

Sen reste vi, två vuxna, två tonåringar och ett barn till Gotland. Det var 4 år sedan sist, tänk vad åren går. Underbart att återse ön och Fårösund som jag tycker så mycket om. Fast alldeles innan båten skulle gå hann jag vara med och doula vid en förlossning. Häftigt!

Sambon och tonåringarna åkte hem efter en vecka och jag och 3 åringen stannade kvar med mina goda vänner och campade alldeles vid havet i ytterligare en vecka. Tänk vilken upplevelse för oss båda. Jag med mina insektsfobier, jag klarad det! Sonen som tyckte det var otroligt spännande att sova i sovsäck, i tält! Och sist men inte minst att återigen få umgås med min underbara vännina och hennes familj. Det var så ROLIGT! Fast lång tid har gått var det precis om det alltid har varit. Jag är så glad för det. Och vilken utsikt sen, kan man ha en vackrare vy när man vaknar på morgonen så säg?

Nu rustar vi för bröllop! 25/8 smäller det! Vi gifter oss i vår trädgård tillsammans med våra föräldrar och syskon med familjer. Mycket att göra, pirrigt är det och alldeles......alldeles underbart:).

Kommentarer
Postat av: myzoxe

Grattis till bröllopsdagen. :) Vi ska till Gotland den 9 aug. som du säkert läst. :) ska va där till den 13 aug. kommer sent typ kl elva till vandrarhemmet.:) kram.

2007-07-30 @ 21:46:47
Postat av: Hosanna

O, bröllop, varmt lycka till!

Postat av: Trixie

Tack Myzoxe och Hosanna. Det ska bli underbart med bröllop!
M, ha det så härligt på Gotland. Ska ni till norr eller söder?
Kram

2007-08-02 @ 21:47:00
Postat av: Isa m Ellen&Gustav

Snart dags för bröllop, vad underbart! Hoppas att ni får en helt fantastisk dag.
Kram!!
/Isa

2007-08-23 @ 07:20:45
URL: http://isas.blogg.se
Postat av: Hosanna

Imorgon är det den 25 augusti...tänker på er stora dag...

2007-08-24 @ 17:06:08
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: myzoxe

Vi har med varit på Gotland i sommar.... skickar dig min blogg på messen på aff. kram.

2007-08-24 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback