Första golfrundan


 
F?rsta golfrundan

I går åkte sambon, jag och 3,5 åringen till golfbanan. Sonen skulle få spela sin första riktiga runda, på korthålsbanan. Han har provat många gånger på tomten och i golfhallen men nu skulle han spela på riktigt. Vi fick låna en golfbil ut till själva banan eftersom det var så långt för honom att gå hela vägen dit. 5 hål orkade han spela innan han tröttnade. Han sprang som en iller efter bollen och spelade fram bollen mot hålen. Jättekul att se och jag tror inte att det här var sista gången. Sen tyckte han såklart att det var minst lika kul att åka golfbil:).

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Hihi...ja golfbil måste ju vara en höjdare. *ler* Golf har jag aldrig begripit mig på så det är ju kul att höra att även småttingar kan attraheras av det. Här är det mer skogsmaskiner, fordonshistoriska klubben och dumpers som gäller. Fråga mig - jag vet ALLT! *moahahaha*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback